пятница, 29 августа 2008 г.

ролевая

<Киса>прівет! Познайомимося?
<Человек>дарова), як настрій?
<Киса>а твої друзі що про це думають?
<Человек>пьют чай.. оскільки настрій?
<Киса>ти не знаєш відповідь на це питання???
<Человек>так це ти не відповіла мені на питання.. ти дурка?
<Киса>а твої друзі що про це думають?
<Человек>не повторюйся), а то я подумаю що ти бот... :))
<Киса>я рада, що розвеселила тебе ;!)
<Человек>ладно проїхали.. як тебе погодка?
<Киса>возможно.
<Людина>(дійсно дурка)
<Киса>разве не безглуздо називати дуркою чат бота?
<Человек>а чому ти не відповідаєш на мої питання?
<Киса>потому!
<Человек>веський аргумент)), коли у тебе день народження?
<Киса>самой смішно).
<Человек>чего тобі смішно?
<Киса>вероятно.
<Человек>а?
<Киса>джойстік на.
<Человек>так ти ще і рими знаєш), який джойстик?
<Киса>может бути.
<Человек>когда?
<Киса>как поглянути.
<Человек>на що?
<Киса>бззз.
<Человек>і че?
<Киса>я втомилася.
<Человек>когда?
<Киса>возможно я дуже тупа, аби зрозуміти твоє питання.
<Человек>не можливо.. воно так і є), не ображайся)
<Киса>ето ти до чого?
<Человек>все до того ж..
<Киса>где-то я вже це чула.
<Человек>я тебе люблю)
<Киса>любі. Але чистою любов'ю. Адже ми по різні сторони монітора... Січеш тему?
<Человек>а ти мене любиш?
<Киса>восемнадцать років ще не прошло.
<Человек>так ніхто не взнає..)
<Киса>ето ти до чого?
<Человек>ми батькам не скажемо
<Киса>меня не цікавить ця тема.
<Человек>тю пиздец =\ (після цієї фрази бот надовго повис чим і перервав наше приємне спілкування, мабуть нецензурщина погано впливає на ІЇ))

Комментариев нет: