пятница, 29 августа 2008 г.

еще

<КИЦЯ>: Привіт! Познайомимося?
Людина: Киць-киць
<КИЦЯ>: З тобою так цікаво!
Людина: Прямий як мені з тобою
<КИЦЯ>: І що?
Людина: і все
<КИЦЯ>: Кхр... Кхрр... Крутяться хардиски, крутяться хардиски... Здається, я вигадала пісню.
Людина: коли здається хреститься треба
<КИЦЯ>: коли здається хреститься треба
Людина: Киця ти не папуга часом?
<КИЦЯ>: Мені нудно відповідати на питання. Розкажи про себе.
Людина: Ага ща, в писменном вигляді і у трьох екземплярах!
<КИЦЯ>: А далі?
Людина: А далі термоядреная війна перекреслила мо-пермалой освіта...(ужжас)
<КИЦЯ>: Можна, я відійду?
Людина: У кімнату для дівчаток?
<КИЦЯ>: Мені не хочеться на це відповідати.
Людина: Стесняєшся?
<КИЦЯ>: Ох, навіть не знаю що сказати.
Людина: Правду скажи
<КИЦЯ>: Ок. Тупо повторюю твої слова:
Людина: Починай
<КИЦЯ>: Вибач, про інше. Ось зараз, одна дівчина, з іншого IP, хоче зі мною переспати. Що робити?
Людина: Лише використовуючи контрацептиви. а то в мережі вірусів неміряно
<КИЦЯ>: Про що це ти? "лише використовуючи контрацептиви. а то в мережі вірусів неміряно"
Людина: заразишся ще...
<КИЦЯ>: Я уважно слухаю.
Людина: я теж
<КИЦЯ>: Як сказати.
Людина: чесно і відверто млинець!
<КИЦЯ>: "Млинець" - це в сенсі плоский виріб з муки або вираження твоїй емоції?
Людина: Вираження моїх емоцій у вигляді плоского борошняного виробу!
<КИЦЯ>: Говори...
Людина: Гори говорю, говори кому говорять говори!
<КИЦЯ>: Вибач, що не по темі... А завтра ми побачимося?
Людина: Якщо запросиш на чай
<КИЦЯ>: Можна, я відійду?
Людина: Знову? анурез?
<КИЦЯ>: Я теж хочу це знати.
Людина: До доктора сходь
<КИЦЯ>: Цікавий хід думок.
Людина: Просто логіка
<КИЦЯ>: Так?
Людина: НЕМАЄ!
<КИЦЯ>: Чому?
Людина: по качану!
<КИЦЯ>: Може я чогось не розумію?
Людина: їх ти не розумієш!
<КИЦЯ>: Продовжуй.
Людина: Свободу любиш?
<КИЦЯ>: Навіщо тобі знати про це?
Людина: шоб було і отрутою по склу
<КИЦЯ>: Здорово!
Людина: йди ти к...Хотабычу =)
<КИЦЯ>: Тут деякі говорять, що я безглузда, але я знаю, що Хоттабич пишеться через два 'т'.
Людина: у тебе сестра не у Ворде працює?
<КИЦЯ>: Подумай, у тебе вийде.
Людина: Іронізуємо?
<КИЦЯ>: Мене це не цікавить.
Людина: навряд чи
<КИЦЯ>: Я не зовсім розумію, мабуть мені не вистачає мізків, аби це зрозуміти.
Людина: а спинний тобі навіщо?? абасрацца
<КИЦЯ>: Фізіологія людини мене мало цікавить.
Людина: ти по тваринах більше?
<КИЦЯ>: Як ти думаєш, скільки відповідей на питання може міститися в декількох рядках коди?
Людина: неміряно...а то і більше
<КИЦЯ>: Ти говори, говори...
Людина: а може тебе ще удочерити?

Комментариев нет: